LOKALNE VOLITVE ŽUPANOV v MOL itd., 18.11. 2018. JAVNI SLAVILNI IN SRAMOTILNI OBJEKTI IN NAPISI V SLOVENIJI.

»SRAMOTE IN POZITIVNI DOSEŽKI« MOL ŽUPANA IN INSTITUCIJ PRAVA V R. SLOVENIJI – z navedbo

Izbranih »odkruškov« preteklih in sedanjih javno poznanih »dosežkov in sramot«  MOL županovanja in institucij prrava (sodstvo, tožilstvo itd. ) v R. Sloveniji.

Vsem nam je že iz »globoko filozofskih ved kot so hermenevtika, logika, semiologija itd. – znan pojav t.i.  2pomensko-informacijskega povratnega učinka, zvete«, ki jo povzroči nek javno poznani pojav, nov dogodek, objava neke nove – javno pomembne informacije, objava osebnega stališča – o nekem javno pomembnem lastnem ali tujem dejanju, javnosti prikritem ali pa javno povdarjeno transparentnem govornem, pisnem medijskem nastopu – nekega javno delujočega akterja.

O  tej sistemski, vedno prisotni , neizogibni t.i. »POVRATNI ZVEZI« pri širjenju pomenskih interpretacij, ki jih javno izrečene in tudi neizrečene besede, nastopi itd. doživljajo na strani »sprejemnikov«, tistih, ki so jimnamenjeni in širše med prebivalstvom – je nekaj pozornosti vrednih beležk zapisal »zloglasni« George SOROS v svojih, v njegovih knjigah o »globalnosti kapitala«.

O tematiki sporočilnih učinkov javnih nastopov ali«nenastopov« javni in nejavnih – a javno pomembnih akterjev – bomo pri »SLOVENIANI« v prihodnosti precej pisali, razmišljali, izražali svoja opažanja, misli in poglede.

Tu Vas beroče le vzpodbujam k usmeritvi Vaše pozornosti – v realno razlago pomena, sporočila, ki ga realno nosijo sedanji javno izobešeni, nalepljeni plakati, ki nam jih kandidati za župane, občinske svetnike itd. na bližajočih se LOKALNIH VOLITVAH, 18. 11. 2018.

Večina plakatov v povezavi z lokalnimi volitvami 18. 11. 2018 je seveda:

  • navadno – obvestilnih, nas državljane seznanjujočih s tem, da nekdo kandidira,
  • nekateri, večina kandidatov precej samohvalno oznanja svoje namene, vrednote itd.

Posebne pozornosti pa so vredni plakati za bližajoče se volitve, na katerih se nam še za vnaprej ponujajo že kar zelo “poznani” kandidati: večina njih se verjetno ne zaveda velikega pomena znanega reka: “Ko nekdo govori o nekom ali o nečem, več pove o samem sebi, kot o tistem o čemer govori.”

Več o “zakulisnih in aluzijskih pomenih”, ki jih na osnovi t.i. povratne zveze povzročajo javno izgovorjena ali napisana sporočila, bomo napisali/povedali v naslednjih tednih. Danes opozarjamo samo na že iz zgodovine, dediščine poznano prakso:

  • javnega slavljenja z idealiziranimi “pozitivnimi – moralnimi” podobami in
  • javnega sramotenja, katerega najbolj fizičen način, oblika so t.i. “prangerji” – sramotilni stebri: v današnjem času pa se zdi, da del “funkcije” t.i. “prangerjev” opravljajo kar javni in ostali mediji.

L.r. Janez Kepic-Kern, odg. urednik in lastnik edicij “SLOVENIANA”

Slika 1:

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Call Now Button